REGULAMIN
SPRZEDAŻY PRZY WYKORZYSTANIU ŚRODKÓW POROZUMIEWANIA SIĘ NA ODLEGŁOŚĆ ORAZ ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ
ELEKTRONICZNĄ
OBOWIĄZUJĄCY OD 25 GRUDNIA 2014 r.
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania
zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.elektroakustyka.pl oraz www.rhsound.pl.
Sprzedającym jest spółka RH Sound – PL sp. z
o. o. z siedzibą w Trzebnicy wpisaną przez Sąd Rejonowy dla
Wrocławia-Fabrycznej VI pod numerem KRS 0000217789. Spółka posiada
kapitał własny w wysokości 50000 PLN w całości opłacony. Zarejestrowani pod
numerem NIP: 915-16-80-960, Regon: 933020569 zwana także zamiennie
„Usługodawcą”.
Kontakt z Usługodawcą można uzyskać: pod
numerami telefonów Infolinii Konsumenckiej (Infolinii): +48713889133,
+48713889133
korzystając z adresu poczty elektronicznej: sklep@elektroakustyka.pl lub
sklep@rhsound.pl.
§ 1 Definicje
1. Regulamin
– niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną
Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002
r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204
ze zm.).
2. Klient
(Kupujący) – osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13. rok życia, przy
czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest
zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna oraz jednostka
organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają
zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać Zamówienia lub korzysta
z innych usług Sklepu Internetowego (w tym również Konsument).
3. Przedmiot
transakcji - Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu
Internetowego.
Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby
prezentowana na stronach oferta, była aktualna. Gdyby jednak niektóre z
Zamówionych Towarów nie były dostępne, Sprzedający zobowiązuje się do
niezwłocznego poinformowania Kupującego o zaistniałej sytuacji telefonicznie
lub drogą mailową.
4. Towar
– rzecz ruchoma, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
5. Usługa
dodatkowa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta poza Sklepem
Internetowym w związku z charakterem sprzedawanych produktów.
6. Produkt
– Towary i Usługi dodatkowe prezentowane w Sklepie Internetowym.
7. Umowa
Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny oraz
Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu
cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r., poz.1176, z późn. zm.) zawierana pomiędzy
Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na
odległość (w tym drogą telefoniczną).
8. Sklep
Internetowy www.elektroakustyka.pl lub www.rhsound.pl (Sklep, Sklep
Internetowy) – serwis internetowy dostępny pod adresami www.elektroakustyka.pl
lub www.rhsound.pl, za pośrednictwem którego Klient może kupić Produkt.
9.
Strona – Usługodawca i Klient.
10. Strona Sklepu –
każda strona bądź podstrona www znajdująca się pod adresem
www.elektroakustyka.pl lub www.rhsound.pl.
11.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie
rodzaj i ilość Produktów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży
na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
§ 2 Zasady ogólne
1. Warunkiem
złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Kupującego jest zapoznanie się
z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji
Zamówienia.
2. Sklep
internetowy www.elektroakustyka.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za
pośrednictwem sieci Internet.
3.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.elektroakustyka.pl lub
www.rhsound.pl są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad
fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
§ 3 Składanie zamówień
1.
Wszystkie ceny podane na stronach internetowych
www.elektroakustyka.pl lub www.rhsound.pl są cenami brutto podanymi w złotych
polskich (zawierają podatek VAT). Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
2.
Zamówienia są przyjmowane tylko przez stronę internetową.
3. Zamówienia
składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w
tygodniu przez cały rok. 4. Zamówienie
jest skuteczne, jeśli Kupujący prawidłowo wypełni formularz zamówienia i
prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który Towar ma być
wysłany oraz numer telefonu i adres email.
5.
W razie niedostępności zamówionego produktu, Sprzedający
powiadamia o tym Klienta, informując o możliwym terminie realizacji zamówienia.
Klientowi przysługuje w takim przypadku prawo anulowania zamówienia w całości
lub części albo jego modyfikacji.
6.
W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający
skontaktuje się z Kupującym. Jeśli kontakt z Kupującym nie będzie możliwy,
Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
7.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta
nieprawdziwych, błędnych lub niepełnych danych.
8.
Kupujący wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą
elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu
dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury VAT z
załącznikami, faktury VAT korygujące z załącznikami i formularzy. Niniejsza
zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur VAT w
formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z dnia 17
grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich
przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi
kontroli skarbowej.
9. Dane
osobowe podawane przez Klienta przy Zamówieniu wykorzystywane są w celu
realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom
odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do Klienta oraz, w przypadku
zakupów na raty, instytucjom kredytującym zakup.
10. W trakcie
składania Zamówienia, Kupujący może wyrazić zgodę na umieszczenie danych
osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego Sprzedającego w celu ich
przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. W wypadku udzielenia zgody,
Kupujący ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich
usunięcia.
11. Kupujący może
skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system w celu ułatwienia
procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Kupujący powinien podać
login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login Klienta
to podany przez niego adres e-mail. Hasło jest ciągiem znaków ustalanych przez
Klienta. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedającemu i Klient ma obowiązek
zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób
trzecich.
12. Po złożeniu
przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu
z linkiem potwierdzającym zamówienia. Po potwierdzeniu zamówienia Klient
otrzyma automatyczną odpowiedź z potwierdzeniem zamówienia.
13. Klient ma
możliwość sprawdzenia statusu zamówienia po zalogowaniu się na stronie lub za
pomocą linku wysłanego na adres e-mail.
14. Czas
rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na
rachunek bankowy podany w załączonej do potwierdzenia zamówienia faktury
proforma w przypadku płatności przelewem lub momentem dokonania zamówienia w
przypadku płatności on-line.
15. W szczególnych
przypadkach, gdy z przyczyn niezależnych od Sprzedającego nie można zrealizować
zamówienia, Sprzedający zawiadamia Klienta o braku możliwości zrealizowania
zamówienia i dokonuje zwrotu Klientowi wpłaconych należności, jeżeli takie
zostały wpłacone przez Klienta.
16. W ramach
realizacji umowy z Kupującym Sklep jest upoważniony przesłać na adres poczty
elektronicznej Kupującego zaproszenie do wypełnienia ankiety posprzedażowej.
Ankieta służy zbadaniu opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący może
dobrowolnie wypełnić ankietę.
§ 4 Koszty i termin wysyłki
1.
Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia
lub podany drogą mailową. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o
nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie
wysyłki lub może ją opóźnić.
2.
Zamówienia realizowane są w kolejności ich składania.
3.
Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm
kurierskich. Zawsze istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie
sprzedającego.
4.
Przesyłka dostarczona jest zgodnie z terminem podanym na stronach
serwisu określających koszty dostawy. Jest to orientacyjny czas dostawy i
dotyczy on zamówień z opcją przesyłki „płatność on-line”. Przy wyborze opcji
płatności „przelew” do czasu podanego na stronach serwisu należy doliczyć czas
zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (zwykle 1-2 dni robocze).
5. Kupujący
jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku transportu na
stronie Sprzedawcy w zakładce Koszty dostawy. Wysokość opłat uzależniona jest
od rodzaju transportu oraz sposobu płatności. Kupujący może się zapoznać z
cennikiem w każdej chwili klikając w link „Koszty dostawy”.
§ 5 Płatności
1.
Na każdy sprzedany towar Sprzedający wystawia paragon lub imienny
dowód zakupu (fakturę).
2. Płatność
za zamówiony towar może nastąpić za pobraniem (przy odbiorze towaru), za
pośrednictwem systemu płatności elektronicznych (PayU, PayPal) lub przelewem na
konto bankowe sklepu na podstawie faktury proforma wysłanej w formie
elektronicznej na wskazany po złożeniu zamówienia adres poczty elektronicznej
lub przelewem bezpośrednio na konto:
RH Sound – PL sp. z o. o.
ul. Prusicka 24 55-100 Trzebnica
PKO Bank Polski S.A. Oddział w Trzebnicy
26 1020 5297 0000 1402 0053 8140
Koniecznie podając
w komentarzu numer zamówienia.
3. W
przypadku niektórych rodzajów asortymentu Usługodawca zastrzega sobie prawo do
ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie wybranych opcji płatności na
stronie.
§ 6 Odbiór towaru
1.
Dostawy są realizowane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
2. Przed
odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo
uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm
lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi
jakiekolwiek znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie
przyjmować przesyłki wraz z adnotacją o uszkodzeniu na liście przewozowym
zwrócić ją kurierowi. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia po rozpakowaniu
przesyłki należy skontaktować się z firmą spedycyjną i sporządzić protokół
szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia
sprawy.
§ 7 Odstąpienie od umowy
1. Konsument,
który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania
przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie. Jest ono jednak
ograniczone w czasie i przysługuje jedynie przez 14 dni (podstawa prawna:
ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach
konsumenta - Dz. U. 2014 poz. 827) oraz o odpowiedzialności za szkodę
wyrządzona przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.). Termin
ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a
gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania
tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2.
Wskazane w tym paragrafie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej,
a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje
zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 3.
Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy,
gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą
nieuszkodzone oraz w stanie niezmienionym, świadczącym o innym wykorzystywaniu
produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia, chyba że zmiana była konieczna w
granicach zwykłego zarządu.
4. Zgodnie
z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają: świadczenia usług rozpoczętego/ej,
za zgodą Konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o ochronie niektórych praw
konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt
niebezpieczny, dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na
nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez Konsumenta ich
oryginalnego opakowania, umów dotyczących świadczeń, za które cena lub
wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, świadczeń o
właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu
lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń, które z uwagi na ich charakter
nie mogą zostać zwrócona lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
dostarczania prasy, usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych.
5. W
przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy
odesłać na adres siedziby Usługodawcy.
6. Do
przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy
oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę.
7.
Po otrzymaniu towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy,
Sprzedawca dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w
punkcie 3 niniejszego paragrafu wymagania, zostanie wystawiona faktura
korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Klienta listem
priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po
jej otrzymaniu, w ciągu 7 dni roboczych, Sklep dokona zwrotu zapłaty na
wskazane konto Klienta. Jeżeli zakup był potwierdzany paragonem fiskalnym zwrot
nastąpi niezwłocznie na konto podane w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy nie
później jednak niż 7 dni od przyjęcia towaru przez Sprzedającego.
§ 8 Procedura reklamacji
1.
Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub
sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu
widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji
gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość
produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty
serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na
kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów
oraz na stronach
internetowych producentów. Kupujący może także przeprowadzić procedurę
reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego.
2.
W przypadku gdy gwarancji udziela Usługodawca, produkt należy
odesłać na koszt Usługodawcy, na adres Usługodawcy.
3.
Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt Usługodawcy.
4.
W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z
pismem określającym rodzaj niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu
realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na adres: RH Sound - PL sp. z
o.o., ul. Prusicka 24, 55-100 Trzebnica (podstawa prawna – ustawa z dnia 27
lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie
Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141 poz. 1176 ze zm.) i ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o ochronie niektórych praw
konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zmianami).
5.
Usługodawca zobowiązany jest rozpatrzyć zgłoszoną reklamację
Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania
reklamacji. Nie rozpatrzenie reklamacji we wskazanym terminie, uznaje się za
uwzględnienie reklamacji.
6.
Klient nabywający produkt w celu niezwiązanym z działalnością
zawodową lub gospodarczą traci uprawnienia określone w ustawie o szczególnych
warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, jeżeli
przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie
zawiadomi sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie
zawiadomienie przed jego upływem.
7.
Odpowiedzialność usługodawcy wobec Klienta będącego osobą
fizyczną z tytułu niezgodności towaru z umową wynosi 3 lata od dnia wydania
towaru.
8. Klient
nabywający produkt w celu związanym z działalnością zawodową lub gospodarczą
(Klient nie będący konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do
obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność
Usługodawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ogranicza się do kwoty,
jaką Klient zapłacił Usługodawcy za nabycie danego produktu.
9.
Każdy Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu została
udostępniona unijna platforma internetowa ODR, dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Platforma ODR stanowi
interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi
dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia
sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy
sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§ 9 Polityka prywatności oraz ochrona danych
osobowych
1.
Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez
klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Usługodawca.
2. Dane osobowe wykorzystywane
są w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być przekazywane
podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta oraz, w
przypadku zakupów na raty, instytucjom kredytującym zakup. Klienci mają prawo
dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane
dobrowolnie. 3. Usługodawca
oświadcza, że realizuje wszelkie obowiązki wynikające z ustawy z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. DZ. U. z 2002 nr
101, poz. 926 z późn. zm.).
4.
Dane osobowe Klienta są poufne i nie są udostępniane osobom
trzecim, ani innym podmiotom za wyjątkiem przypadków wskazanych w pkt. 2 oraz
gdy wymóg udostępnienia danych wynika z obowiązujących przepisów prawa.
5.
Usługodawca nie odpowiada za podanie przez Klienta nieprawdziwych
lub błędnych danych.
6.
Usługodawca zapewnia Klientom, których dane osobowe przetwarza,
realizację uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w tym
prawa dostępu do treści własnych danych osobowych i ich poprawiania oraz prawa
do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych na zasadach opisanych
w w/w ustawie.
7.
W ramach realizacji prawa do kontroli przetwarzania własnych
danych osobowych Klient ma w szczególności prawo do wniesienia żądania
zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych.
§ 10 Wymagania sprzętowe
1.
Aby złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym prowadzonym pod
adresami www.elektroakustyka.pl lub www.rhsound.pl Kupujący powinien dysponować
przeglądarkami: Google Chrome 26 i wyższa, Internet Explorer 9 i wyższa,
Mozilla Firefox 20 i wyższa, Safari 6 i wyższa. Wszystkie przeglądarki muszą
mieć włączoną obsługę JavaScript.
2. Usługodawca
zastrzega sobie prawo do przerw w dostępie do Sklepu z powodu jego serwisu technicznego,
prac konserwatorskich lub prac polepszających funkcjonalność Sklepu.
Usługodawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, aby wskazane wyżej
przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak najkrócej.
§
11 Polityka przetwarzania danych RH SOUND-PL Sp. z o.o.
Działając na
podstawie art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: „RODO”),
informujemy Panią/Pana o sposobie i celu w jakim przetwarzamy Pani/Pana dane
osobowe, a także o przysługujących Pani/Panu prawach wynikających z wprowadzenia
RODO.
1. Administrator
danych i osoba odpowiedzialna za przetwarzanie danych Administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest RH SOUND-PL Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Prusickiej 24,
55-100 Trzebnica. RH SOUND-PL Sp. z o.o. wyznaczyła osobę odpowiedzialną za
przetwarzanie danych osobowych tj. Inspektora Ochrony Danych, z którym można
się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych
osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych pod
adresem email: inspektor@rhsound.pl.
2. Konieczność
przekazania danych osobowych Podanie danych jest dobrowolne, ale jest niezbędne
dla wykonania działalności statutowej RH SOUND-PL Sp. z o.o. polegającej na
sprzedaży i dostawie produktów za pośrednictwem sklepu www.rhsound.pl,
www.elektroakustyka.pl, dalszej ekspedycji oraz w przypadku nawiązania
współpracy między przedsiębiorstwami w relacji współpracy między
przedsiębiorstwami. W przypadku przetwarzania danych dla celów współpracy
między przedsiębiorstwami oraz marketingowych, podanie danych może być niezbędne
do utrzymania i podtrzymywania kontaktów handlowych.
3. Cel
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych i podstawa prawna przetwarzania Przetwarzamy
Pani/Pana dane osobowe zgodnie z postanowieniami RODO i polskiej ustawy o
ochronie danych osobowych. Przetwarzanie danych osobowych odbywać będzie się:
a. dla
wypełnienia zobowiązań umownych (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) Dane są przetwarzane
w celu obsługi zamówień w sklepie on-line, znajdującym się pod adresem www.elektroakustyka.pl.
§ 12 Postanowienia końcowe
1.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają
zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego w Polsce prawa, a w
szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży
konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.
U. 2014 poz. 827) oraz przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw
Konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
niebezpieczny (Dz. U. nr 22 z 2000r. ,poz.271 z późn. zm.)
2.
Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikłych z umowy
sprzedaży jest Sąd Rejonowy w Trzebnicy.
3.
Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy
sprzedaży, której stroną jest Klient nabywający produkt w celu niezwiązanym z
działalnością zawodową lub gospodarczą, jest Sąd Rejonowy w Trzebnicy lub Sąd
właściwy miejscowo dla takiego Klienta.
4.
Usługodawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do
niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do umów zawartych przed zmianą
Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia
zamówienia przez Klienta.
5. Niniejszy
Regulamin obowiązuje od dnia 13 marca 2019 r.